úterý 15. července 2014

Tag: Poznej mě blíž

Čaute! :) Dnešní článek bude další tag, tag poznej mě blíž jsem si vypůjčila z kamarádky blogu. :)

1. Jsou tvoje vlasy od přírody rovné a nebo vlnité?
-Vlasy mám vlnité, ale žehlila jsem si je. Už asi dva měsíce si je nežehlím. :)
2. Barvíš si vlasy často? A jak často chodíš ke kadeřnici?
-Vlasy si nebarvím, momentálně mám ombre, na které občas plácnu barevné tužidlo a nebo barevný přeliv. :)
 3. Nosíš každý den stejný účes anebo ho střídáš?
-Jediné, co střídám je pěšinka. Někdy si ji udělám uprostřed, jindy na straně... :) A pokud je horko, tak si dělám z fleku drdol nebo culík. :)
4. Děláš si vlastní manikůru a pedikůru nebo chodíš do salónu?
-Nehty si zvládnu upravit sama. :)
5. Jak často měníš laky na nehty?
-Já si nehty moc nelakuji, protože nesnáším, jak se mi to loupe. A předělávat to po každém dni se mi vůbec nechce. :) Ale když si je mám lakovat, tak barvy střídám vždy. :)
6. Lakuješ si nehty na nohách i v zimě nebo jen v létě?
-I v zimě, tedy, pokud se mi chce. :)
7. Jak dlouho se maluješ?
-Asi 10 minut. :)
 8. Líčíš si nejdřív oči anebo použiješ nejdřív make-up?
-Nepoužívám make-up. :)
9. Sbíráš make-up anebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
-Kupuji si výrobky, které zrovna dochází, nebo je potřebuji. :)
10. Jak často nosíš umělé řasy?
-Umělé řasy nenosím. :)
11. Líčíš se každý den?
-Určitě, je mi jedno, jestli jsem doma, nebo jdu ven. Je to pro mě vlastně i takové zabití času. :D
12. Líčíš se i v případě, že jsi celý den jen s rodinou?
-Ano. :)
13. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
-Chodím bez něj pořád. :)
14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
-Záleží, jaká hodnota už pro vás je drahá. :D
15. Plánuješ denně co si oblečeš?
-Ne, vždy si ráno obléknu něco, co mám ráda a je mi to pohodlné. :)
16. Jak často střídáš kabelky?
Moc je nestřídám.
17. Kdy vstáváš a kdy chodíš spát?
-Přes školu vstávám v 6:30 a chodím spát když jsem unavená. Teď na dovolené vstávám kolem 08:00, protože déle nevydržím a spát chodím kolem 23:00. A doma o prázdniny jsem schopná vstát v 11:00 a spát chodím jak kdy. :D
18. Jak často cvičíš a kdy?
-Cvičím každý den a vždy na večer. :)
19. Pravačka nebo levačka?
-Levačka. :)
20. Jak jsi vysoká?
-165cm.
21. Kolika cizími jazyky hovoříš?
-Ve škole anglicky a německy a přes prázdniny bych se chtěla naučit základy španělštiny. :)
22. Kolik máš zvířat?
-Už žádné.
23. Čteš komentáře na blogu?
-Čtu, vím, že jich moc není, ale vždy mě moc potěší, a mám hned lepší náladu. :)
24. Vedeš si seznam o produktech, které chceš vyzkoušet?
-Nevedu. :)
25. Jak jsi přišla na název svého blogu?
-Tak je to moje a kamarádky přezdívka. :)
Alysasiexx. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :)