pátek 4. července 2014

článek k zamyšlení

(lepší název mě nenapadl) Ahoj, další můj článek na přemýšlení. O tomhle článku jsem přemýšlela už dřív ale odhodlala jsem se ho napsat až po té co jsem viděla jednu událost na facebooku.
Ta událost se točila okolo bývalých kamarádek, jedna měla na facebooku fotku s tou druhou a společně s její 'novou' kamarádkou začali pod tu fotku psát určitý věci, no ale to bylo jen jak jsem se odhodlala k napsání tohoto článku.
Pomlouvání, posmívání, - šikana. Proč to mají lidi za potřebí opravdu netuším ale jedním slovem to je ubohý.
Lidi v dnešní době vás sejmou opravdu za cokoliv, nejste dostatečně hubený pak jste zase až moc hubený, moc chytrý, moc hloupý, špatný účes, špatné oblečení, opravdu si najdou cokoliv. 


Připadá mi že pomlouvání a podobné věci se stali trendem. Lidem záleží kolik máte like na facebooku a když náhodou máte míň jak 400 přátel jste trapný, skoro každý si vymýšlí a hraje si na to co není aby měl víc kamarádů (radši jeden upřímný kamarád než 20 falešných blbů) . Ale proč tohle lidé dělají?  proto aby byli in? Oblíbený? Nevím jak u vás ale u mě jsou tihle lidi akorát zabedněnci, ubohý trapáci co nemají nic lepšího na práci než řešit život druhých. Někdy mě tak napadá že kdyby se všichni lidi co to mají v hlavě v pořádku společně postavili těm co jsou naprosto vymetení tak by se uklidnili, ale lidi raději dělají že nic neviděli, nic neslyšeli (nebo alespoň většina, naštěstí ale existují výjímky, ti kteří se zastanou těch slabších)
Měli by si uvědomit že pro někoho stačí pár slov a spadne do depresí, sebepoškozování, poruchy příjmu potravy, sociálních fobíí a podobně. Všichni nejsou silní natolik aby se otočili a řekli si že je názor takových lidí nezajímá, proto vás žádám aby jste vážili svá slova i jedna hloupá věta ve vzteku může změnit celý pohled na svět.

1 komentář:

  1. Krásny článok a plne s tebou súhlasím :) .. Tiež sa už dlhšiu dobu odhodlavam napísať článok na takúto tému :))

    www.fantasy-amazing.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)