čtvrtek 7. srpna 2014

DIY: Rainbow loom!

Čaute! Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat stále populárnějším náramkům (a ne jen jim) z gumiček rainbow loom. :) 
zdroj: tady
Na náramky rainbow loom jsem narazila poprvé asi v květnu/červnu tohoto roku. V té době (asi mluvím, jak kdyby to bylo před třiceti lety) to v Česku asi ani nebylo, a jestli jo, tak asi fakt jen ve větších městech, nebo přímo ve specializovaných obchodech. Nenarazila jsem na ně já, ale má mamka, která když něco takového vidí, tak mi to hned posílá, protože ví, že takové tvoření mě baví. Tvoření náramků z gumiček mě hodně zaujalo, ale nepočítala jsem s tím, že se to někdy dostane do Česka. Opak byl pravdou a já před pár dny od babičky uslyšela vtipnou příhodu, jak si v krámě myslela, že je k prodeji velká hromada gumiček do vlasů, a děda podle vyprávění jejich známé rozpoznal ony gumičky, z kterých se pletou náramky (bez přístupu k wifi se mi zdálo, že jsem zaspala svou dobu, protože po otevření facebooku toho na mě o rainbow loom vyjelo opravdu moc). Byla jsem nadšená, že se k nám gumičky dostaly, a to, že to má skoro každý mě hned přestalo zajímat. Líbí se mi to, tak proč se zaobírat nějakými výmluvami, ne? :) No, a jelikož jsem nebyla doma, tak jsem musela na zahradě trpět nedočkavostí, a zjišťovat, kde je u nás ve městě mají. Překvapilo mě, jak o tom všichni tolik vědí. :D Dnes jsem si tedy šla koupit balíček gumiček na zkoušku, netuším, kolik jich tam bylo, počítat se mi to nechtělo, a na sáčku to napsané nebylo, ale stály 19,-. Už po cestě jsem začala plést, podle návodu na sáčku, a ihned jsem si to zamilovala. Téměř cokoli co s gumičkami provedete tak vytvoří pěkný vzor, takže v tom je určitě výhoda. Pak je na youtube spousta video návodů na jednoduché, ale i složitější a extravagantní náramky. Já se budu bohužel muset ještě porozhlédnout po tkalcovském stavu, a pak se pustím i do zvířátek. Do té doby si ale musím obstarat i další gumičky, protože moje "zásoba" je pryč, a já už jich mám asi 5. Možná bych jich měla víc, kdyby si je nevzala do parády sestra (to ale až potom, co jsem jí upletla náramky skoro ze všech esíček, mě zbyly dvě :D). 


Roztomilé sovičky, bohužel musím sehnat ten prokletý stav. :( 


Určitě vyzkouším i hada, vlastně bych nejradši vyzkoušela všechno. :D


Určitě si i roztomile vybavit tužku nebude na škodu. :) 

To bude asi všechno, víc videí přidávat nebudu. :) Pokud někdo má zájem, tak si do youtube stačí zadat heslo "rainbow loom" a od 2. stránky výsledků většinou ukazují jen tutorialy na zvířátka a další věci z gumiček. :) Hold po čase asi náramky začaly nudit. :) Mě zatím ne, tak uvidíme. :)
Alysasiexx :)

2 komentáře:

  1. Toto je mega hit!!! :)
    P.S. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  2. that's so great! wonderful videos:) please visit me to see more:) www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)