sobota 5. července 2014

Tag: Příliš mnoho informací

Čaute! :) Jelikož jsem na dovolené, a seznam předepsaných článků se nemilosrdně krátí, tak jsem se rozhodla napsat další tag. Tagy se mi na telefonu píší poměrně dobře, takže to je fajn. Nějaké otázky z tagu smažu, protože se mi ne zrovna na všechny chce odpovídat, a na některé odpověď neznám. :) Tag jsem našla tady.
Jinak přináším pár zpráv. V Chorvatsku je nádherně, chytli jsme opravdu krásné počasí. Seznámila jsem se s novými lidmi, podívala se na zdejší kulturu, užila si klídek, a až teď mi dochází, že je polovina dovolené za mnou. :) Jak rychle to letí.



Kolik je ti let? Je mi 13 let, brzy 14. :)
Kolik měříš? 160cm.
Co momentálně čteš? Nádherný zmatek.
Co máš právě teď na sobě? Bílé kraťásky a leopardí crop top. :)
Máš nějaká tetování, nebo piercing? Nemám, ale jednou bych chtěla tetování. :)
Oblíbený seriál? Misfits a Teorie velkého třesku. :)
Oblíbená skupina? Momentálně MAAT. :)
Oblíbená píseň? Teď hodně,poslouchám Black Veil Brides - In the end
Co ti chybí? Momentálně kamarádi a rodina. :)
Jaké jsi znamení? Váha. :)
Vlastnost, kterou by měl mít tvůj partner? Měl by se umět pobavit, nebrat všechny kolem příliš vážně a užívat si. :)
Oblíbený herec nebo herečka? Theo James, Jennifer Lawrence a Shailene Woodley. :)
Oblíbená barva? Modrá, zelená a oranžová. :)
Hlasitá nebo tichá hudba? Mezi :)
Kam chodíváš, když jsi smutná? Hlavně jsem sama. :)
Jak dlouho se sprchuješ? Asi 10 minut. :)
Jak dlouho ti trvá se ráno nachystat do školy? 15 minut :)
Co tě přitahuje? Když si kluk na nic nehraje, úsměv... :)
Co tě odrazuje? Namyšlení frajírci.
Proč si začla blogovat? Blog je super místo, kde můžu vypsat svoje pocity. :)
Z čeho máš strach? To ještě nevím, zatím asi z ničeho. :)
Poslední věc, která tě rozbrečela? Kamarádka.
Kdy si naposledy někomu, řekla, že ho máš ráda? Asi před týdnem kamarádce. :)
Význam blogerského jména? Alysa - přezdívka odvozená od Elišky. Sie - jednou mi jedna učitelka na příjmení protočila druhé a třetí písmenko, takže místo sei bylo sie. Takže tak. :D
Poslední kniha, kterou si přečetla? Nádherná temnota. :)
Poslední seriál, na který ses dívala? American horror story.
S kým si naposledy mluvila? S Valčou. :D
Vztah mezi tebou a osobou, které jsi napsala poslední SMS? Nejlepší kamarádky. :)
Oblíbené jídlo? Saláty a těstoviny se sýrovou omáčkou. :D
Místo, kam by ses chtěla podívat? Do Dubaje, Londýna, Paříže, Itálie. To bychom tu byli na dlouho, přála bych si hodně cestovat. :)
Poslední místo, které jsi navštívila? Chorvatsko - Biograd na moru :)
Máš nějakou platonickou lásku? Ne. :D
Kdy a koho si naposled políbila? Mamku, když jsem odjížděla. :)
Kdy tě někdo naposled urazil? Nikdo mě neuráží, a jestli se snaží, má smůlu.
Oblíbená příchuť sladkostí? Moc nemusím sladkosti. :X
Umíš hrát na nějaký hudební nástroj, na jaký? Neumím, ale miluju hudebníky. <3 Jednou bych se chtěla naučit na klavír a kytaru nebo bicí. :)
Oblíbený špěrk? Pár náramků a naušnice od tety. :)
Jaká sport si naposledy hrála? Nehrála, ale byla jsem běhat, no. :D
Poslední, co sis zpívala? Sice rapovala ale: MAAT - Nemaj co říct.
Kdy ses naposled s někým sešla? Dnes s kamarádkami, když jsme šly na pláž. :)
Mezi kterým jménem se tvoje rodiče rozhodovali, že ti dají? Tereza a Markéta. :D

Alysasiexx:)

2 komentáře:

  1. Veľmi fajn príspevok :) .. Ale je Jennifer Lawrence :))

    www.fantasy-amazing.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, děkuju! Ani nevíš, jak moc se těším, až budu psát články na počítači. :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)