čtvrtek 3. července 2014

50 faktů o mně

Čaute! :) Další článek, který vám (myslím) přiblíží mojí osobnost bude "50 faktů o mně". :)

1. Jmenuji se Eliška.

2. Má přezdívka vznikla z normální přezdívky pro Elišku - Alysa, a sie je začátek mého zkomoleného příjmení na jednom diplomu.

3. Mám hnědozelené oči, které se ale mění na zelenohnědé.

4. Jsem hodně trpělivá, ale ve škole bych jako učitel neobstála.


5. Málo s kým se bavím, protože se bojím, že mi někdo ublíží.

6. Jsem hodně flegmatická.

7. Ráda používám cizí a odborná slova.

8. Jsem hodně upřímná, a lépe přijmu hořkou pravdu než sladkou lež.

9. Většinou poznám, když mi někdo lže.

10. Jsem hodně podezíravá a nedůvěřivá.

11. V autobuse si sedám úplně dozadu, aby na mě nikdo nezíral.

12. Baví mě cvičení a je to můj koníček.

13. Když du běhat, tak brzo ráno, protože nechci aby na mě někdo zíral.

14. Nemám ráda sladké.

15. Miluju saláty. :3

16. Ráda čtu knihy, ale jsem vybíravá a osloví mě jen malé množství knih.

17. Není den, kdy bych neposlouchala muziku.

18. Poslouchám hlavně rap.

19. Hrozně se těším na prázdniny, nemůžu se toho klidu dočkat. (Teď mi došlo, že až se článek přidá, tak už prázdniny budou.)

20. Poslední dobou jsem hodně unavená.

21. Skoro nikdy se neučím. (Teď si asi myslíte, že sem neskutečnej lajdák, ale není to tak. :D)

22. Právě ležím v posteli a tento článek píšu na telefonu. Další ze série naplánovaných.

23. Mám ráda modrou, zelenou, černou a oranžovou barvu.

24. Naopak nemám ráda růžovou.

25. Nenosím sukně ani šaty, ale na dovolenou jsem si šaty vzala.

26. Nenosím ani boty na podpatku, protože mám radši pohodlné botasky.

27. Mým zlozvykem je mít v uších sluchátko, ať mi něco hraje nebo ne.

28. Je mi skoro všechno trapné, a s nikým z dospělých (kromě rodiny) nemluvím víc než je nutno.

29. Jsem hodně opatrná, a i když tak nevypadám, tak všechny slova pečlivě vážím.

30. Jsem docela náladová.

31. Je mi 13, ale 7.10. mi bude 14.

32. Kedlliss je jen o dva dny mladší než já. A už předem máme stanovené datum (10.10) kdy slavíme. :D

33. Neskutečně miluju angličtinu

34. Mám bratra a sestru, oba jsou mladší.

35. Jsem levák.

36. Miluju horory. :3

37. Mám ráda dlouhé jízdy autobusem, kdy si nasadím sluchátka a přemýšlím.

38. Moje oblíbené číslo je 10464. A 13.

39. Strašně ráda fotím.

40. Ještě nevím, čím bych chtěla být. Mám strach, že se rozhodnu špatně a budu nešťastná.

41. Vím, že bych jednou chtěla být šťastná.

42. Hodně poslouchám Revoltu a MAAT.

43. Mám hodně ráda Demi Lovato, je neskutečně silná a má skvělou muziku.

44. Nejím ryby a houby.

45. Mám ráda sportovní a pohodlné oblečení.

46. Mám náramky, které pro mě hodně znamenají. Ale nenosím je, protože se bojím, že je zničím.

47. Mám ráda hlavolamy, protože ráda přemýšlím.

48. Ráda pomáhám lidem.

49. Nemám ráda, když je na mě někdo bezdůvodně hnusný a vybijí si na mně vztek.

50. Všem děkuju za přečtení. :)
Alysasiexx :)

1 komentář:

Děkujeme za komentář! :)