pondělí 23. června 2014

Tag: Všehochuť

Čaute! :) Mým prvním článkem bude určitě tag, přijde mi, že je to ze začátku skvělé k poznání a tak celkově mi to přijde nejvhodnější k prvnímu článku. Tag jsem si vypůjčila z tohoto blogu. :)



1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Se zavřenými.
2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Neberu, mám pocit, že snad ani v žádném, kde jsem byla já to nebylo. :D
3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Ano, není totiž nic horšího než ranní sluníčko na obličeji.
4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Ne, zatím mě to nenapadlo. :D
5. Používáš post-it nálepky? Jo, všechno si krásně naplánuju a pak to samozřejmě nedodržím.
6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Bohužel. Jednou jsem měla doma asi 20 kupónů do OBI, nevím, za co bych tam měla utrácet.
7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Mědvěd, s alergií na včely je nemůžu ani vidět.
8. Máš pihy? Mám.
9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Většinou, občas dělám ksichty.
10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? Odsuzování. Je toho víc.
11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Jo, i schody, když do nich jdu. A když jedu autem tak i lampy a všechno.
12. Už jsi někdy stanovala? Jo.
13. Kdy jsi naposledy stanovala? Minulé léto.
14. Tancuješ někdy i bez hudby? Často. :D
15. Koušeš tužky? Moc ne, jen když jsem opravdu nervózní.
16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Jelikož je pondělí, tak s celou třídou, rodiči, sourozenci... :D
17. Jak velkou máš postel? Normální. :)
18. Jaká je tvá písnička týdne? Jeso & David Steel - Řekni mi do ksichtu
19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Nevadí. :)
20. Díváš se na kreslené filmy? Se sourozenci docela často.
21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Moc na filmy nekoukám, ale líbilo se mi: The spectacular now, Stuck in love, Escape plan...
22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? To byste chtěli vědět. :D
23. Co piješ k večeři? Vodu. :)
24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Do ničeho.
25. Tvoje oblíbené jídlo? Sním všechno. (Kromě ryb a hub.)
26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? Málokdy se kouknu na film, který sem neviděla, natož si několikrát pouštět ty, co jsem viděla. :D
27. Koho jsi naposledy políbila? Babičku. :)
28. Byla jsi skautka? Nebyla. :D
29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Nikdy.
30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Asi na táboře? Nevím...
31. Umíš u auta vyměnit olej? Tak to vážně neumím. :D
32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Nemám auto.
33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? -
34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Sýrový. :3
35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Já po ránu ještě spím, takže mi to je docela jedno. :D
36. Kdy běžně chodíš spát? Pokaždé jinak.
37. Jsi líná? Hodně. :(
38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Za ducha? Už nevím.
39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Drak.
40. Kolik jazyků umíš? Česky, učím se Anglicky a Německy. Ale do budoucna bych se chtěla naučit alespoň základy Španělštiny a možná i dalších jazyků. :)
41. Odebíráš nějaké časopisy? Časopisy neodebírám, protože jak se znám, tak by mě přestaly bavit.
42. Máš radši lego nebo pexeso? Podle nálady.
43. Jsi tvrdohlavá? Trochu. :)
44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? -
45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? Nedívala. :D
46. Máš strach z výšek? Nemám. :)
47. Zpíváš si v autě? Nezpívám.
48. Zpíváš si ve sprše? Asi jsem divná, ale ve sprše jsem si v životě nezpívala.
49. Tancuješ v autě? Ne.
50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Ano.
51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Asi před 2-3 týdny, to jsme se fotili ve škole.
52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Ano.
53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Kupování dárků.
54. Už jsi někdy jedla pirožky? Ano. :3
55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Koláče moc nemusím, ale asi jahodový.
56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Já vždycky přemýšlela realisticky, nikdy jsem si nic nevysnila. Furt jsem čekala, jak se vyvine situace.
57. Věříš na duchy? Věřím. :)
58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Hodně často.
59. Bereš denně vitamíny? Neberu, ale jeden čas jsem je brát musela. Utrpení.
60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Pantofle.
61. Nosíš župan? Nenosím. :D
62. V čem spíš? Většinou v tričku a kraťasech.
63. První koncert? Tak to si už nepamatuju. Ale první co si asi tak pamatuju byli Koblížc!
64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Tesco.
65. Nike nebo Adidas? Adidas. :)
66. Brambůrky nebo křupky? Křupky mám radši.
67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Slunečnícová semínka. :3
68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Ne, ale teď si to googlím.
69. Brala jsi někdy hodiny tance? Nebrala.
70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Je mi to docela jedno. :)
71. Umíš srolovat jazyk? Umím. :D
72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? Ne.
73. Už jsi někdy plakala radostí? Ano. :)
74. Máš nějaké gramofonové desky? Nemám.
75. Máš gramofon? Ne. :)
76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne, tuším, že jsem to ani nikdy neviděla. :D
77. Oblíbená věc? Telefon a sluchátka, knihy...
78. Čí koncert bys ráda viděla? Revolta, MAAT
79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? Tak to nevím.
80. Studený nebo horký čaj? Studený. :3
81. Čaj nebo káva? Jak kdy.
82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Z medvídků mě bolí zuby, takže asi čokoláda. Sladké moc nemusím.
83. Umíš dobře plavat? Jo. :)
84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Umím. :)
85. Jsi trpělivá? Jak v čem. :D
86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? Nevím.
87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Vyhrála. :)
88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne. :D
89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Zelené. :3
90. Umíš plést, nebo háčkovat? Ne.
91. Ideální místo pro krb? Obývák. :)
92. Chceš se vdát? Nevím.
93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem. :)
94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? Nejsem na střední škole.
95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? Ne...
96. Máš děti? Nemám. :)
97. Chceš děti? Jednou určitě. :) 
98. Tvoje oblíbená barva? Modrá, černá, zelená. 
99. Chybí ti právě někdo? Chybí. :) 
100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? Většinou samé inteligentní věci. Třeba jednou jsem byla líná dojít odnést houbu, se kterou si kluci házeli, a tak jsem s ní hodila, (a myslela si, že spadne na to odkládací místo u tabule) jenže ona spadla na zeď a pěkně se tam rozplácla. Pak s ní házeli znovu, a kamarádka (Kedlliss) jí hodila, přesně vedle na tu zeď. :)))) Takže jsme zvedly tabuli, a doufaly, že to uschne do té doby, než přijde třídní učitelka.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :)