neděle 29. června 2014

Knižní tag

Čaute! :) Další naplánovaný článek. Jedná se o knižní tag, který jsem si vypůjčila zde. Tento tag se mi zalíbil, protože ráda čtu. :))

1. Jaká byla tvoje první kniha, kterou jsi četla? - Tak to je hodně těžké. Tuším že Děti z Bullerbynu.

2. Knihkupectví x knihovna?
- Knihkupectví je pro mě ráj, jenže když se tam jednou dostanu, tak je
těžké odejít. A koupit si jednu knihu je ještě těžší. Takže raději volím knihovnu.

3. Kolik máš knih?
- Právě spočítáno, a je jich 73. Většinou to jsou knihy po mamce.

4. Tlustá kniha x tenká?
- Mám radši tlusté, protože už z principu je v nich více napětí a jsou lépe popsané a vysvětlené. :)
5. Jakou knihu můžeš číst pořád, a nikdy tě neomrzí? - Asi Panika od Lauren Oliver :)

6. Kniha s přebalem nebo bez?
- S přebalem, většinou mě knihy upoutávají podle obálky.

7. Nejlepší kniha, kterou jsi četla minulý rok?
- Nepamatuji si, co jsem všechno četla, ale asi Město z kostí. :)

8. Kolik v průměru přečteš knih za rok?
- Počítám to od začátku tohoto roku, a je jich 24, což je půl rok. Za rok nevím, ale 40 bych dát možná mohla. :)

9. Oblíbený citát z knihy?
- Lidský rozum si dokáže ospravedlnit každé zlo. Proto je tolik důležité, abychom na něj nespoléhali. 

10. Jaká je tvoje oblíbená pozice na čtení?
- Nějaká pohodlná sedačka, nebo v posteli.

11. Čteš ráda venku?
- Ano, ale nesmí hodně svítit sluníčko nebo pršet. :(

12. Jakou knihu právě čteš?
- Nádherný zmatek - Kami Garcia, Margaret Stohl
Alysasiexx :)

1 komentář:

  1. zajimave :) dokonce prekvapive vsechny knizky o kterym pises znam :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY dle vlastního výběru
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/06/soutez-o-balicek-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)